هاست دایرکت ادمین پرسرعتت
جوان گستر
خدمات هاست میزبانی وب سایت - سرور مجازی و اختصاصی
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:هاست دایرکت ادمین, :: 22:24 :: نويسنده : javangostar.ir

سرور های هاست دایرکت ادمین شرکت هاستینگ جوان گستر از هسته سفارشی شده خاصی استفاده میکند که هر سایت را بصورت مجازی مشابه هاست وی.پی.اس از لحاظ منابع رم و پردازنده کنترل میکند. این امکان موجب پایداری بیشتر سایت ها شده و از تاثیرپذیری حسابهای کاربری مختلف از یکدیگر جلوگیری میکند.

چرا پنل دایرکت ادمین؟
پنل دایرکت ادمین در کنار سی.پنل؛ دو پنل محبوب هاست لینوکس و دارای قابلیتهای کامل و در عین حال ساده برای کاربری خدمات هاست در دنیا هستند. از دلایل انتخاب دایرکت ادمین سرعت بالا در هنگام کار با پنل و عدم محدودیت برای کاربران ایرانی است. بسیاری از هاستینگ های ایرانی و همچنین وب رمز در هاست لینوکس ایران؛ پنل دایرکت ادمین را به عنوان پنل اصلی سرویس خود انتخاب کرده اند و از این رو انتقال اطلاعات چنین سایت هایی به هاست دایرکت ادمین وب رمز به سهولت با تهیه بکاپ از سرور فعلی امکانپذیر خواهد بود.

تجربه خدمات هاست لینوکس وب رمز طی سالها اطمینان خاطر دریافت سرویس پایدار سریع و بدون وقفه را به شما ارائه میدهد. هاست لینوکس دایرکت ادمین وب رمز بر روی سرورهای ایران و امریکا و اروپا با کیفیت یک سرور سریع و تراز اول دنیا را به شما ارائه میکند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین می توانید از آدرس زیر استفاده نمایید.

http://javangostar.ir/direct-admin-host-out/

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوان گستر و آدرس javangostar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: